BENVINGUTS

BENVINGUTS
Institut de Treball i de Serveis Socials

viernes, 25 de octubre de 2019



Presentació d'en Raúl Sànchez

Hola, el meu nom es Raúl Sánchez Guerra, fa gairebé 4 mesos que soc el Prelaboral, faig dos tallers: el taller de Manipulats dilluns i dimecres de 14:30h fins a les 17:30h, i els dijous el taller de Orientació Laboral de 15:00h a 17:00h.

Quan vaig tenir l’entrevista amb la Isabel, em va semblar una persona seriosa, però crec que les/els “jefes” han de ser seriosos o serioses. En el taller de Manipulats he millorat en algunes àrees, en d'altres encara em falta una mica, però tinc la sensació que amb el pas del temps ho aniré fent cada cop millor, és qüestió de pràctica. Penso que en el taller de manipulats has “d'aïllar-te” quan fas les activitats perquè la concentració és molt important a l'hora d'adquirir una bona destresa manual. M'agrada l'estil del Jordi, crec que és una persona que sap perfectament el que et pot costar el taller; és un gran professional i a més és el “manetes” que jo voldria haver estat.

En el taller d’Orientació Laboral i Recerca de Feina també estic aprenent molt. I no seré jo qui descobreixi la sopa d'all, però és que la Miriam es guanya el sou com la que més, fa molt de temps que la conec i té un cor que no li cap al pit.

La meva tutora, la Vanessa, és una gran professional. Ja l’he tingut vàries vegades i és una gran persona i en Carlos i la Cristina també els he tingut un parell de dies a Manipulats i em van semblar dues persones força amables i força correctes.

Ja coneixia INTRESS perquè vaig fer un curs a Intress de Barcelona d’Ajudant d'Oficina fa uns anys, crec que al Prelaboral em poden ajudar a aconseguir al meu objectiu laboral!

Raúl Sànchez Guerra

3 comentarios:

  1. Moltes gràcies Raul per les teves paraules!!

    És cert que has millorat alguns aspectes desde que vas començar al Prelaboral i l'objectiu és continuar fent-ho.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Ben fet Raul, segueix millorant i no canviïs mai.

    ResponderEliminar